Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. május 15., szerda

Chapter 9 - Romance

*Ness szemszöge*
-Muszáj ennyire nyálasnak lennetek?- szólt ránk Lou azért, mert most először, hogy itt vagyunk megcsókoltam Harry-t.
-Nyugi.- suttogta a fülembe, majd átölelt.
-Lou ne piszkáld őket!Olyan aranyosak!- lökte meg El Lou-t mosolyogva.
-Kösz...- mondtam.- Ez nem is én vagyok.- ráztam meg a fejem.
-De igen, te vagy!- vigyorgott rám Olivia.
-Te csak nyugi!- szóltam rá.
-Mert?- vágott vissza.
-Sziasztok!- jelent meg az ajtóban Niall és Bess.
-Nem akarod tudni!- folytattam a "vitánkat" Livi-vel.
-De, de igen!Akarom!- nézett rám hunyorítva.
-Hahó!Itt vagyunk!- szólalt meg Niall.
-Szeva!- mondták egyszerre a srácok.
-Nagy hírünk van.- mosolygott Bess.
-Ugye nem vagy terhes?- támadta le rögtön a kérdésével Zayn.
-Nem!Nem vagyok.- nevetett fel.- De ez is akkora hír.- nézett rá Niall-re.
-Összeházasodunk!- mondták egyszerre.Kikerekedtek a szemeim.
Óvatosan, de még is gyorsan rákaptam a tekintetem Livi-re, aki csak mosolygott, vállat rántott majd bele ívott a dobozos Pepsi-jébe.Felállt, majd odasétált az ifjú párhoz.
-Gratulálok!- mondta, majd átölelte Bess-t, majd Niall-t.Ömm..oké.- gondoltam magamban.Felálltam a helyemről, majd én is odamentem hozzájuk.
-Én is gratulálok!- mosolyogtam rájuk, majd arrébb húztam Olivia-t, hogy a többiek is gratulálhassanak, közben pedig tudjak vele beszélni.
-Jó, tudom mire gondolsz.- mondta, mielőtt megszólalhattam volna.
-Most akkor mi van?- értetlenkedtem, majd behúztam a konyhába.
-Igazad volt.Átgondoltam és tényleg szüksége van Niall-nek a támogatásomra.- válaszolt.- Felesleges az érzéseimre hagyatkoznom.Képes vagyok túlélni ezt, ezért megpróbálok beletörődni és örülni Niall boldogságának.- folytatta.- Meg amúgy is, hogy ha az ég nekem rendelte őt, akkor miért akarja Bessie-t?- értetlenkedett.
-Büszke vagyok rád.- mosolyodtam el.
-Köszi.- mosolygott rám.- Nem tudom, hogy fogom kibírni.- sóhajtott fel.
-Menni fog!Én segítek neked!- mondtam.- És Perrie is.- mosolyodtam el.- Ha bármi baj van, csak nyugodtan hívj fel!-Oké, eddig is azt szoktam.- vigyorodott el.
-Traccsparti van?- lépett be az ajtón Harry, majd odalépve mellém adott egy puszit az arcomra.
-Ja, persze...el is felejtettem.- nevetett fel Livi.- Ti együtt vagytok.
-Hát igen.- karolt át, majd az állát a vállamra tettem.- De nem kaptam a kérdésemre választ.
-Hát, nem igazán.Csak beszélgettünk.- válaszolt Olivia.
-Teljesen megőrültem.- ráztam a fejem.
-Van ez így...- nézett rám éles szemmel Olivia.
-Haha...- forgattam a szemeim.
-Magatokra hagyjalak titeket?- kérdezte.
-Nem kell, ugyan is épp indulni akartunk.- vigyorogtam rá, majd elkapva Harry kezét kimentem a konyhából.-Minden rendben?- érdeklődött, majd az arcát a nyakamba fúrta és apró puszikat hagyott.
-Persze.- nevettem fel, majd eltoltam.
-Szeretlek.- mosolygott rám.
-Én...- dadogtam, mire átölelt.
-Ha nem akarod akkor nem kell.- suttogta.
-Köszönöm.- sóhajtottam fel.
-Ness beszélhetnék veled?- rángatott arrébb Perrie.- Láttam, hogy elmentetek Olivia-val.- nézett rám.- Nagyon ki van?- érdeklődött.
-Nem.Úgy döntött tovább lép és megbékél vele.- válaszoltam.
-Aham...- szólalt meg.- Be is veszed neki?- értetlenkedett.
-Egyenlőre nem, de elég kitartó és magabiztos.Eléri a célját.- rántottam meg a vállam.
-Mindegy, ő tudja.- sóhajtott fel.- Remélem tudja mit csinál.
-Hidd el.- fogtam meg a vállát.- Nem...- ráztam a fejem.- Sosem tudja mit csinál.Megy a saját feje után.- sóhajtottam fel.
-Hé, nyugi!Nem fog hülyeséget csinálni!Csak nem teszi tönkre Niall kapcsolatát.
-Jó, igaz.- bólogattam.- Nem hülye.
-Milyen okkal rángatod el a barátnőmet?- jelent meg mellettem Harry.
-Nyugi.- öleltem át.- Olivia-ról volt szó.- néztem rá.
-Ja, oké.- mosolygott, majd megcsókolt.
-Tu-tudsz róla?- értetlenkedett Pezz.
-Hogy ne tudnék?- kérdezte, majd felnevetett.
-Imádom a nevetését.- mosolyogtam.Észbe kaptam, hogy mint mondtam...- Teljesen megzakkantam...- szólaltam meg.
-Nem zakkantál meg, csak szerelmes vagy.- mosolyodott el Pezz.
-Ki szerelmes?- jelent meg Zayn és az ő értetlen feje.- Rajtam kívül.- vigyorgott, majd megcsókolta Perrie-t.
-Ness.- válaszolt.Lehajtottam a fejem, mire Harry átkarolt és egy puszit nyomott az arcomra.- És ahogy látom Harry.- vigyorgott ránk.
-Hát na...- nevetett fel, majd megcsókolt.- Szeretlek.- mosolygott rám.Hirtelen elkaptam a tekintetem és lenéztem a földre.- Bocsi.- ölelt át.Megráztam a fejem, majd egy puszit nyomtam az arcára.
-Olyan kis aranyosak.- nevetett Pezz.
-Elég már.- szólaltam meg.
- Nem értem, hogy lehet ilyen...
-Felszín alatti szerelem.- vigyorgott rám Perrie.- Pedig még tiltakoztál is ellene.
-Tudom...- sóhajtottam fel.
*Olivia szemszöge*
-Na akkor...- sóhajtott fel előttem álló Niall.- Szerinted rossz ötlet volt?- kérdezte.
IGEN!- ordítottam...volna.Ehelyett ezt mondtam :
-Nem.Miért, szerinted?
-Szeretem Bess-t, csak, szerinted nem sietem el?- kérdezett vissza.
DE IGEN!- mondtam volna, de inkább nyugtattam magam és próbálta legjobb barátként válaszolni.
-Ha tényleg szereted akkor nem érdekel ez.- mondtam úgy, mintha bölcs lennék.
-Nagyszerű barát vagy.- mosolygott, majd átölelt.
-Niall, mondanom kell valamit...Nem veheted el Bessie-t, mert...mert...mert beléd vagyok zúgva.Mindig is beléd voltam, csak féltem elmondani.Féltettem a barátságunkat.Féltem a kapcsolatunkat.- gondoltam magamban.Felsóhajtottam, majd elengedtem.Olyan könnyű lenne kimondani, de azzal tönkre tennék mindent...
-Itt vagy?- húzogatta a kezét a szemem előtt.
-Ja, persze.- ráztam meg a fejem.
-Elolvadtál?- kérdezte mosolyogva.
-Mi?- értetlenkedtem.
-Mondom, elbambultál?- kérdezte.- Mit értettél?- érdeklődött.
-Nem fontos.- legyintettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése