Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. május 9., csütörtök

Chapter 7 - That's a ship

*Ness szemszöge*
Sétálgattunk a fák között, kézen fogva ahogy egy normális pár szokta.
Csak annyi különbséggel, hogy egy normális pár nem szokott sétálgatni egy erdőben...
Ha csak nincs az egyik félnek hátsó, illetve gyilkossági szándéka.
Nekünk egyik se volt, csak itt tudtunk kettesben lenni.
-Hé, Ness!Figyelj.- guggolt le, majd egy fadarabbal írogatni kezdett a földön.
Eldobta a faágat, majd felállt.Lenéztem, majd azt láttam meg, hogy "I ♥ U".
Ettől kicsit ideges lettem, mert én nem igazán érzek még így.
-Minden rendben?- nézett rám értetlenül.
-Persze.- ráztam meg a fejem.- Csak én még...
-Semmi baj.- mosolyodott el, majd átölelt.
-Ness!Harry!- hallottunk egy kiabálást.
-Mi van? szólaltam meg, majd a hang irányába indultunk el.
Kiértünk a partra...
-Nézzétek!Egy hajó!- kiáltott fel örömében Eleanor.- Megmenekülünk!
-Hé!Ide!- lóbált a kezeivel Niall és Louis.
-Gyorsan!Csináljunk tűzet!- szólaltam meg.
*Zayn szemszöge*
-Sehol semmi.- sóhajtottam fel.
-Mit is képzeltünk!- pattant fel csalódottan Olivia.- Hogy találhatnánk meg mikor még a rendőrség se tudja!
-Látok valamit!- szólalt meg Perrie fentről.- De nem látom tisztán.
-Nyisd ki a távcsövet!- tanácsoltam.
Kihúzta teljes hosszába, majd elmeredt észak felé.
-Az...ott...- motyogott.- 6-an voltak, ugye?- kérdezte.
-Igen!- kiáltottam fel.
-Jó, nyugi!- szólt vissza.- Hm...
-Elmondanád mit látsz?- kiáltott idegesen Danielle.
-Szerintem őket!- nézett le ránk mosolyogva.
-Hajót észak felé fordítani!- kiabáltam.
*Liam szemszöge*
Megtaláltak minket!Ez annyira jó!Alig tudom elhinni!
A hajó közeledett felénk, majd ideért és lehorgonyozott.
Amint megállt, egy göndör hajú lány ugrott le a vízbe.
Elmosolyodtam, majd felé rohantam és szorosan átöleltem.
-Annyira örülök, hogy jól vagy.- suttogta, majd sírni kezdett.
-Dani, édesem, kérlek ne sírj!Jól vagyok!- engedtem el.Letöröltem a könnyeit.
-El sem hiszem, hogy tudok még sírni.- nevetett fel.
-Ne mond, hogy egész nap bőgtél!
-Nem.- rázta meg a fejét.- Csak reggel...este, meg egész éjjel...- folytatta.- Semmit se aludtam vagy 4 napja.- kezdett el dülöngélni.
-Akkor most aludni fogsz.- mosolyogtam rá, majd átkaroltam.Felkaptam, majd felcipeltem a hajóra.
-Hé, van valahol egy nyugodt hely?- kérdeztem.
-Persze, arra!- mutatott jobbra egy hapsi, aki gondolom a kapitány.
-Köszönöm.- bólintottam, majd elindultam egy ajtó felé.Beléptem rajta, majd leültem egy szőnyegszerűségre.
Lefeküdt mellé, majd a fejét a mellkasomra hajtotta.
-Mondtam már, hogy szeretlek?- szólalt meg halkan.
-Igen, mondtad.- mosolyodtam el.- És én is téged.- folytattam, majd átkaroltam.- Na, aludj!- nevettem fel.
*Olivia szemszöge*
-Szia.- sétáltam oda Niall-höz.
-Szia.- mosolygott rám.- Hát, látom Bessie-t nem nagyon érdekli, hogy mi van velem.- sóhajtott fel.
-Jaj ez nem igaz!- basszus Livi, mi a francért csinálod ezt?Végre a tiéd lehet!- Egész nap bőg.Most először alszik és nem akartam felkelteni.- én nem vagyok normális...
-Oh, értem.- bólintott.- Várj, mi az, hogy nem akartad felkelteni?- értetlenkedett.
-Ja, pár napja hozzám költözött, mert fél, hogy hülyeséget csinál amíg egyedül van.
-A kis aranyos.- nevetett fel.
-Aha, az.- mosolyogtam kínosan.- Na de akkor örülök, hogy jól vagy és többiek is.
-Emberek!Felszállni a hajóra!- kiáltott fel Zayn
Mindenki feltápászkodott, majd elindultunk haza.
Egy fadoboz tetején üldögéltem, mikor megszólalt mellettem valaki.
-Leülhetek?- kérdezte, édes hangján, amitől egyszerűen megőrülök.
-Persze.- mosolyogtam rá.
-Na és veled mizu?- érdeklődött.
Mivel a doboz elég kicsit volt, ezért nagyon közel ültünk egymáshoz.
-Hát tudod éneklek...- nevettem fel a végén.
-Nem mondod?Képzeld!Eddig is tudtam.- suttogta, majd felnevetett.
-Jó, de most új dalon dolgozunk.- mosolyodtam el büszkén.
-Oh, tényleg?
-Aha.- bólintottam.
-És miről szól?- kérdezte.
-Nem szabad elárulnom.- húztam el a cipzárt a számon.
-Jó, akkor mesélj másról.- lökött meg egy kicsit.

Lehet kicsit elsiettem, ha valaki így érez akkor bocsi!Amúgy, légyszi kaphatok kommentet? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése