Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. április 21., vasárnap

Prologue

-Miért van ennyire rohadt meleg?- panaszkodott Harry.
-Ne nyafogj már!- szóltam rá.- Inkább örülj, hogy nem a tengeren fagyoskodsz!
-Rosszabb helyzetben is lehetnénk.- szólalt meg Louis.
-Meg is halhattunk volna!- ült le mellém Eleanor.
-Még meghalhatunk.- dőltem le a homokba.
-Nem fog senki se meghalni!Zayn-ék meg fognak találni minket!- kiáltott fel Liam.
-Ja, persze Zayn...Örül, hogy megszabadult tőlünk.- hökkentem fel.
-Oké, veszekszünk néha, de nem jelenti az, hogy utáljuk egymást!- szólt rám magyarázóan Harry.
-Rendben.Te tudod.- rántottam vállat, majd becsuktam a szemem.
-Ha Zayn nem is, de ez hülyeség lenne, Danielle és Perrie biztos azon vannak, hogy megtaláljanak minket.- szólt biztatóan El.
-Kösz...Már kezdtem elterelni erről a gondolataimat.- állt fel az eddigi ülőhelyzetéből Liam.
-Liam, ne haragudj!- indult utána El.
-Mióta is vagyunk itt?- fordult felém Niall.
-4 napja.Miért?- kérdeztem.
-MIÉRT?!- ordított rám Harry.
-Jó, bocs, hogy megszólaltam.- emeltem fel a kezem ellenkezésképpen.
-Egyáltalán, hogy tudsz ilyen nyugodtan feküdni és napozni?- értetlenkedett Tommo.
-Hé, ha meghalok legalább ne hófehér bőrrel nyomuljak a túlvilágon...- forgattam a szemeim.
-Nem fogunk meghalni!- kiabált Liam, visszaérve.
-Oké, most van elegem ebből az üvöltözésből!Én elvonulok.- álltam fel, majd besétáltam a sziget közepe felé.
Na biztos, hogy érdekel titeket mi volt ez az egész, és, hogy kerültünk ide.
Akkor elmagyarázom szépen, az elejétől kezdve...

Ez lenne a prológus.Remélem kedvet kaptatok az olvasáshoz :)
Hamarosan hozom az első részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése