Ness, egy szigeten ragad pár napig, néhány barátjával, amíg Olivia bánatoskodik. Persze ez még csak a történet eleje...

Oldalak

2013. április 27., szombat

Chapter 2 - On the ship

-Végre, hogy eljutott a tudatodig...- szólaltam meg.
-Elhiszed, hogy simán beledoblak a vízben?- mutatott a tengerre.
-Nem, Lou.Nem csinálsz ilyet!- tette keresztbe a karjait El.
-Mikor indulunk?- szólalt meg Niall.
-Egy 5 perc múlva.- adott választ Liam.
-Oké, majd keltsetek fel, ha a tengeren leszünk.- nyújtózkodott Harry, majd elvonult.
-Hé, ha ő aludhat akkor én miért nem?- szólaltam fel.
-Jó, menj.- sóhajtott fel El.
-Tudod, hogy szeretlek.- öleltem át, majd elindult befele.
-Fogadjunk Harry átlopózik Ness-hez.- hallottam meg Lou hangját.
-Hé!- dobtam meg a cipőmmel.
-Aú!- kiáltott fel.
Becsuktam magam mögött az ajtót, majd ledőltem az ágyra.
Kényelmesen elhelyezketem amikor kopogtattak.
-Nyitva!- szóltam.Túl lusta vagyok kinyitni.
-Szia.- hallottam meg egy mély hangot.
-Mit akarsz?- kérdeztem, de nem néztem rá.
-De morcos valaki...- éreztem ahogy besüpped mellettem az ágy.
-Mi van?- néztem rá.
-Unatkozom...- hajtotta le a fejét egy pillanatra.
-És azzal én mit kezdjek?- ültem fel hirtelen, mire kicsit túl közel került az arcunk egymáshoz.Megfogta az arcom és megcsókolt.Kikerekedtek a szemeim, majd vigyorogva eltávolodott.
-Áú!- kiáltott fel, mikor arcon csaptam.Felpattantam a helyemről és kimentem a fedélzetre.
-Ness, várj!- jött utánam.
-Kopj már le!- kiabáltam rá.
-Ness.- fogta meg a kezem.- Ne már.Én azt hittem meg van köztünk a kémia.- csókolt meg.- Azt ne mond, hogy nem jó.- nézett rám.
Itt felment bennem a pumpa és belelöktem a medencébe.
-Dögölj meg!- ordítottam, majd visszavonultam a kabinomba.
Eddig még csak hagyjál, hogy folyton veszekedtünk és ordibáltunk egymással.De most mi baja lett?Hirtelen megcsókol.Kétszer is!
Remélem ez nem az a hülyeség amit felszín alatti szerelemnek hívnak.Pfúj...Komolyan?Harry?
Nem azért, de max. csak veszekedni jó vele...
-Hé, mi volt ez az előbb?- lépett be El az ajtón.- Jól láttam, hogy megcsókolt és te pedig belelökted a medencébe?- nevetett fel.
-Igen, jól láttad.- néztem rá.- Mi van ezzel a gyerekkel?Az egyik nap a szemével megtudna ölni másik nap meg megcsókol?- értetlenkedtem.
-Pasik...- nevetett fel.
-Jó, de ennyire?
-Igen.- rántott vállat.
-Sosem akarok pasizni.- dőltem hátra azt ágyon.
-Oh, majd meggondolod magam.- kacsintott rám.
-Ez most hagyod abba!Sosem fogom meggondolni magam!- kiabáltam rá.- Egy ilyen nőcsábásszal sosem fogok járni.
-Harry nem nőcsábász.- rázta a fejét.- 6 hónapja senkije se volt...
-És?Honnan tudjam, hogy nem hordott fel minden libát az ágyába?
-Miért hiszed el ezt a hülyeséget?- lépett be a szobába Harry.- Nem vagyok ilyen!- kiáltott fel.- Tisztelem a nőket.Nekem nem kellenek szexre.- folytatta.
-Ja, persze a rajongókat etetheted ezzel, de engem nem...
-Ness, meg vagy zakkanva?
-Pont te mondod?- kiáltottam vissza.
-Miért is?- értetlenkedett.
-Még tegnap már a szemeddel is képes lettél volna megölni, ma meg megcsókolsz?Kétszer is?
-Tudod...- akadt el a hangja, mikor kicsit megdőlt a hajó.
-Mi volt ez?- kiáltott fel El.

Véleményeket légyszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése